Håkkybåkky: Briljant inlägg, att det är långt gör inget eftersom du resonerar fram utifrån statistiken. Det bygger dessutom vidare på det som Sanny&Svensson nämnde i senaste avsnittet, att Timrå producerar väldigt mycket chanser framåt men inte levererar i faktiska mål.
Vår "Goal performance" ger hopp om att vi kommer lyfta än mer i tabellen, medan en del högre upp kommer falla tillbaka något. Kan vi hålla det här spelet uppe samtidigt som vi börjar göra mål på de chanser vi har så kan det bli riktigt roligt framemåt slutspelstider.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vår "Goal performance" ger hopp om att vi kommer lyfta än mer i tabellen, medan en del högre upp kommer falla tillbaka något. Kan vi hålla det här spelet uppe samtidigt som vi börjar göra mål på de chanser vi har så kan det bli riktigt roligt framemåt slutspelstider.