+ 6
Inlägg: 2584809
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
timraw: Saker kan alltid göras bättre men jag kan tänka mig att det lägger till ytterligare ett kommunikations moment som man kanske slipper. Prognosen kan ju ändras både fram och tillbaka under rehabiliteringens gång, då finns en uppenbar risk att supportrar stör sig på att budskapen skiljer sig åt.
Jag tror ärligt talat klubben har mer att förlora på mer transparens än vad den har att vinna!
Jag tror ärligt talat klubben har mer att förlora på mer transparens än vad den har att vinna!
+ 2
Jag lägger säkert ribban tok för högt men något sånt hade varit intressant för mig. Jag förstår och respekterar fullt ut att man inte vill gå ut med vilka typer av skador spelarna har men man kan ju skriva en kort uppdatering, typ (och nu hittar jag bara på):
Tim Erixon - fysträning, förväntas vara på is om 4 veckor
Anton Wedin - isträning med laget
Osv