vonDöbeln: Äntligen game day! Fan, varje onsdagkväll är ju som dan innan julafton när man var liten numer. Sjukt kasst schema.
Malmö borta. Tufft, men kan gå. Hoppas att Lundin gör hattrick i hattrick, bara för att ge igen liksom. Kul med Didde, tråkigt som fan om inte Svensson spelar.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Malmö borta. Tufft, men kan gå. Hoppas att Lundin gör hattrick i hattrick, bara för att ge igen liksom. Kul med Didde, tråkigt som fan om inte Svensson spelar.