Tycho: Men gud vad skönt att dom höll undan. Kan ha varit jävligt viktigt för laget. Att inte tappa ytterligare en match i slutskedet. Bygga lite självförtroende; viktigt.
Timrå var dåliga. Malmö lite mer dåliga. Och mest dålig var Malmös klack. Men jävligt viktigt att ta tre poäng med skitspel, trots att det "bara" var mot Malmö.
Lander och Hållander gör sin bästa match i år. Kan vi ana en uppvarvning där? Kaptenen påväg tillbaka i gott slag? Jo, jag tackar jag.
Kul Juel fick vinna. Tyckte han gjorde precis exakt det som förväntas av honom. Målen är ju bara otur och otagbart.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer