1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2585758

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2023-10-19
{7043}: Kan ändå tycka att Hartmann står för mycket bra grejer på isen. Utnyttjar sin tyngd och är med och etablerar tryck gång efter annan i offensiv zon. Det är också ett vägbanande spel som öppnar upp för andra kedjor att bygga vidare på.
Då tycker jag han visar upp sig lite mer än Mieho, som trots allt fått spela högre upp i hiarkin.

Hållander står även han för mycket bra grejer, även om produktionen där även inte gett lika mycket frukt som spelet ändå visat.

Svarskommentarer

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2023-10-19
Sputnik: Jo jag säger ju det jag också. Men ibland dippar han långa stunder. Varit mycket bättre hittills än ifjol dock. Med det sagt tror jag han han kostar för mycket för vad en grinder i 3e kedjan ”bör” kosta. Han är ingen producerande spelare längre.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer