Sputnik: Jag menar det. Det är mycket som gått oss emot med skador och spelare som inte kommit upp i nivå vilket resulterat i lite för många baklängesmål samtidigt som effektiviteten framåt varit låg. Och vi ligger femma!!! Otroligt bra givet de förutsättningarna
Kommer skadade tillbaka och några andra upp i normal standard så kan det bli riktigt roligt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kommer skadade tillbaka och några andra upp i normal standard så kan det bli riktigt roligt.