Finns inga matcher jag gillar mindre än de här allt-att-förlora-matcherna.
Ser verkligen mer fram mot typ Växjö borta. Man vet att vi kommer spela sämre men alla poäng är en vinst. T.o.m. en förlust med bra spel kan man känna viss tillfredställelse med.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Finns inga matcher jag gillar mindre än de här allt-att-förlora-matcherna.
Ser verkligen mer fram mot typ Växjö borta. Man vet att vi kommer spela sämre men alla poäng är en vinst. T.o.m. en förlust med bra spel kan man känna viss tillfredställelse med.