BlackBay: Tror det. Var det inte Boycehyllningsmatchen? Låg på BB då med en 1 dag gammal grabb. Var såklart överlycklig och i endorfiner, men lyckades ändå känna mig smått våldtagen då den HV-matchen var ett 5x värre rån än LHC för någon vecka sedan.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Var såklart överlycklig och i endorfiner, men lyckades ändå känna mig smått våldtagen då den HV-matchen var ett 5x värre rån än LHC för någon vecka sedan.