Jag såg 2 avsnitt i serien om Börje Salming. Ha ha vad jag garvade när scenen från Timrå Islada kom. Det var en scen som verkade vara tagen från filmen Slagskott med bröderna Hanson. Jädrar i min låda vad dom slogs. Salming och Finn Lundström. Spelare… publik. Alla. Domaren: ”Bryt matchen. Ring polisen” 😂😂😂
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ha ha vad jag garvade när scenen från Timrå Islada kom.
Det var en scen som verkade vara tagen från filmen Slagskott med bröderna Hanson.
Jädrar i min låda vad dom slogs. Salming och Finn Lundström. Spelare… publik. Alla.
Domaren: ”Bryt matchen. Ring polisen”
😂😂😂