Godmorgon, alltid lika skönt att vakna upp som det bästa laget i Norrland!
Idag åker giganterna från västernorrland upp och sätter skräck i övik. Har fått höra att dom ännu inte kommit överens om vem som måste ta grovjobbet mot stora starka Lander, kanske bäst att dom lämnar öppen gata så ingen skadar sig igen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Idag åker giganterna från västernorrland upp och sätter skräck i övik. Har fått höra att dom ännu inte kommit överens om vem som måste ta grovjobbet mot stora starka Lander, kanske bäst att dom lämnar öppen gata så ingen skadar sig igen.