Det jag menar är att det inte går att vandra runt på den här framgången halva sommaren och tro att vi ska klara oss lika bra med samma lag när alla andra förstärker sen så e det klart att TIK måste baissas annars går det aldrig vägen! =)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Förra året hade jag en försiktig optimism! =)
Det jag menar är att det inte går att vandra runt på den här framgången halva sommaren och tro att vi ska klara oss lika bra med samma lag när alla andra förstärker sen så e det klart att TIK måste baissas annars går det aldrig vägen! =)