Pine Power: Jag tror nog det jobbas på bakom kulisserna så att vi får ett minst lika bra lag även nästa säsong. Det viktigaste är nog att man lyckas behåller stämningen och lagandan.
Lärde jag mig något av den gångna säsongen är det att inte bländas av värvningar på försäsongen. Trodde t.ex aldrig att SSK skulle missa slutspel med den besättningen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Lärde jag mig något av den gångna säsongen är det att inte bländas av värvningar på försäsongen. Trodde t.ex aldrig att SSK skulle missa slutspel med den besättningen.