1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614975 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2619822

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Det spelar egentligen ingen roll vad vi får in eller har, förlorar vi kommer alla spelare ha handväskor enligt Modano, det är bara så han ser på hockey och är den enda kritik han kan ge, det var mer min poäng.

"Men nog fan har vi ett överskott av s.k smokinglirare"

Tycker nog det bara är Jonte som petar mest med klubban, tycker majoriteten är rätt fysiska av forwards iaf. EP har väl blivit bättre att använda sin storlek i sarghörnen, ifjol kändes det som att han ramlade varenda närkamp i sargerna.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Synct: Jag tycker vi saknar Alvarezgrisar framför mål. Det saknas en komponent i vår offensiv för att få utdelning. Som det är nu är det väl uppenbart att vi är motståndarmålvakternas favoritlag när det gäller att räta upp självförtroendet

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer