mikenomad: Själv drömmer jag om en Robban Carlsson-klon. Han kunde vara över gränsen ibland men oj som han retade gallfeber på motståndarna! Men jag har sagt det förr, jag saknar också Alvarez.
Rico01: Ja backar vi så långt så är det precis en spelartyp vi saknar. Och en Per "neanderthalaren" Styf på backen. Den sistnämnda drabbades förresten av en stroke för några dagar sedan men ska tydligen hämtat sig bra
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer