Bragd-Birger: Vi tycks vara väldigt överens på det mesta iaf.
Lindman, Casselståhl och Jindrich har alla en sak gemensamt. Det är att de är offensiva backar. Pasi anno 00/01 är väl kanske mer lik Kalle Koskinen i spelstil än dessa. Det vill säga ungefär lika bra åt bägge håll. Att Pasi anno 00/01 är bättre än alla dessa 3 håller jag med om.
Jag skrev ju även att Hansson har möjligheter att Hockeymässigt ersätta Casselståhl. Får vi Pasi så behöver minst en bra offensiv back till. Det kan bli svårt men inte omöjligt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Lindman, Casselståhl och Jindrich har alla en sak gemensamt. Det är att de är offensiva backar. Pasi anno 00/01 är väl kanske mer lik Kalle Koskinen i spelstil än dessa. Det vill säga ungefär lika bra åt bägge håll. Att Pasi anno 00/01 är bättre än alla dessa 3 håller jag med om.
Jag skrev ju även att Hansson har möjligheter att Hockeymässigt ersätta Casselståhl. Får vi Pasi så behöver minst en bra offensiv back till. Det kan bli svårt men inte omöjligt.