Andersson: Man vill ha ut OINK men det är ganska bra om nåt mer etablerat lag ryker också. Nån gång behöver vi en räddningsplanka igen (förhoppningsvis inte i år) och OINK är en pålitlig sådan.
Andersson: Skulle OINK klara av kliva över strecket till slut är det inget annat än beundransvärt. The great escape...sen må man tycka hur illa som helst om dem. Men det vore en väldigt bragd om de lyckas.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer