Sputnik: Ser ut som Leksand landar med flyget från Malmö i Sundsvall klockan 00.45 i natt och sen bussar till Leksand eller sover över för den som är intresserad av lite kvällskuriosa.
Eller de stannar nog eftersom de möter oss den 30:e... 😅
Sputnik: Såg ni förresten Luleås banderoller om Kempe ikväll? De var inte nådiga. Hockeyhora etc. De är arga för att deras dyraste spelare som inte har levererat inte vill spela mer i Luleå. Kontraktet är brutet. Blir intressant att se vilket SHL-lag som plockar upp Kempe. Modo?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer