1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2620731

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Lägg till att det finns mer att hämta av Hartmann. Kanske kan tränarbytet ge en del effekt med. Idag tycker jag han slet på bra!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Ser ut som Leksand landar med flyget från Malmö i Sundsvall klockan 00.45 i natt och sen bussar till Leksand eller sover över för den som är intresserad av lite kvällskuriosa.

Eller de stannar nog eftersom de möter oss den 30:e... 😅

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Såg ni förresten Luleås banderoller om Kempe ikväll? De var inte nådiga. Hockeyhora etc. De är arga för att deras dyraste spelare som inte har levererat inte vill spela mer i Luleå. Kontraktet är brutet. Blir intressant att se vilket SHL-lag som plockar upp Kempe. Modo?

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Ja, med rätt omgivning och bättre spelare som det var i landslaget tror jag att vi kan få ut en hel del mer av Hartmann.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer