{469}: Jag tycker som Mr Madhawk sa i veckans avsnitt av Sanny & Svensson. - Noel Edfeldt är bara att förlänga, han har haft en stark utveckling och kostar inte mycket pengar.
Madicken: Det blir intressant att se hur Kapanen gör med backsidan, helt klart. Nässén in hoppas jag inte är på bekostnad av Rindell eller Lyytinen i så fall!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
- Noel Edfeldt är bara att förlänga, han har haft en stark utveckling och kostar inte mycket pengar.