Borta mot Växjö på lördag blur der svåraste matchen på länge på papperet. Kan vi ta 7e raka har vi 4a "lätta" matcher efter det. Frölunda, Modo, HV, Malmö. Kan i den bästa av världar bli 11 raka vinster
Zäta75: Första gången på mycket länge som jag kollar en Timråmatch utan att vara orolig. Inte ens när HV gjorde 1-1. Mycket stabilt spel. Kassaskåpssäker seger. Bra jobbat! 👏
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Borta mot Växjö på lördag blur der svåraste matchen på länge på papperet. Kan vi ta 7e raka har vi 4a "lätta" matcher efter det. Frölunda, Modo, HV, Malmö. Kan i den bästa av världar bli 11 raka vinster