1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2645980

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Mycket man vill ha. Men ser det som typ 0 % chans att vi kan landa en sniper. Vart ska dom pengarna komma ifrån? Och vilken av Hållander, Pettersson, Dahlén och Wedin petar du ner? Vi har våra ytterforwards i topp6 klara för flera år framåt. Det ska vara om vi fyndar något billigt okänt som ska växa fram som en sniper över tid. Men är det någon position vi ska lasta pengar på om vi får möjlighet, så är det på backsidan.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{10473}: vet inte hur mycket av höjningen till 65 miljoner som kommer 24/25, men nog borde det finnas utrymme för ett par klasspelare. Du menar att det finns inga pengar att värva för nästa år heller? Höjs befintliga löner lika mycket som ökningen av ligapengarna? Timrå måste göra mer mål. Vilka ska göra dom? Emil P och Dahlén...sen då?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer