1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2646885

Sv: Apropå nånting...
Timrå4ever: Jag tror helt tvärtom, jag tror tillochmed HV skulle va beredd att ta en del av lönen för att bli av med honom. Han är alltså ombytt men gör 0 minuter flera matcher i rad.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Dr.Krykov: Håller han verkligen SHL nivå? Vart placerar du honom isåfall?

Sv: Apropå nånting...
Hej! Finns det någon med Aftonbladet plus som orkar dra en snabb sammanfattning vad som sagts i deras avsnitt om Timrå idag? Kanske framförallt det Silly relaterade?

Utifrån bilderna ser man Linus Nässén och han kan man troligtvis räkna in nästa år. Annars ser det nästan ut som att de har bilder på bla Andreas Borgman och Simon Holmström? Väldigt svårt att se dom övergångarna.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...