Med 35 sekunder kvar av gårdagens matchen täcker Svensson skott, skottet tar på höger hand. Efter avblåsningen tittar och skakar Svensson på handen, åker därefter direkt till avbytarbänken. Fraktur? Spricka?
BaraTikare: Hursomhelst jäääävligt onödig utvisning! Fattar att EP är en vinnarskalle (vilket förstås är bra!) och med det följer att han ibland tar halvdumma beslut -- men denna utvisning är idiotisk? Situationen är ju helt över? Malmöspelaren är bakom målet? Och han gör ytterligare en hakning? Tänk om det varit en avgörande play off-match...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer