1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2655525

Sv: Apropå nånting...
Mindre kul : Tomas Ros , Aftonbladet .....
Med fortfarande fem poäng upp ovan kvalstrecket har HV71 hemmamatcher mot Timrå och Frölunda den här veckan, hur går det?

Jag tror att man slår Timrå i alla fall.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Av naturliga skäl håller jag tummar och tår för er mot HV

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Tomas Ros brukar synas i HV-klacken, bedrövligt. Hoppas ni krossar dom , bara era backar gillar mycken speltid

Sv: Apropå nånting...
Andersson: blev du provocerad av detta? Inte ett helt orimligt påstående om Timrå gör om den senaste insatsen? Personligen tycker jag det är skönt när dessa s.k. experter inte tror på Timrå, alltid bättre att slå ur underläge...

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Tomas Roos har alltid varit ett ägg.
Bara att ignorera.

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Mindre kul? Vem bryr sig om vad Ros tror.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer