willysson: Jag vet jag sitter ofta med kjelle på torget,men det vore inte dumt om vi blev fler.....vi saknar dig oxå!!! Hörde att Mhyllis skulle börja att köra för Bergeforsen SK nästa säsong och även Varis..ochkanske muhlegg oxå? Tänk det kan bli många legendarer på torget.. Och mike Tyson ska ev börja boxas i Sundsvall(akta öronen)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hörde att Mhyllis skulle börja att köra för Bergeforsen SK nästa säsong och även Varis..ochkanske muhlegg oxå?
Tänk det kan bli många legendarer på torget..
Och mike Tyson ska ev börja boxas i Sundsvall(akta öronen)