1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2673038

Sv: Apropå nånting...
Underbart mä ' LIVE ' musik!!🥳🥳🥳
Dä ta mä tebaks tä 90-tale nä dä var band som spel emellan avblåningarna å dä va fritt att ta mä sä drickat tä match 🎉🎉🎉

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Det var en scen i hörnet västra-norra om jag kommer ihåg rätt, faktiskt något att ta upp igen med lite livemusik.

Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Att.oskars kommer att åka ur tids nog är självklar.

Men vilket lag är bättre att det åker ur för Timrås skull?

Jag röstar på HV där, jag är fortfarande sur för hur hv filmande sig till segrar över Timrå på 00 talet i slutspelet.

Nä jag är inte bitter

www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/l1M3MG/sanktes-av-skridskon

Yes 1-0 till oskars.

Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Lodda målar 0-1.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...