{469}:Där är vi helt enig .. Dessutom funderar jag på hur de tänker. ..För ngenting blir bättre av att bua och konfrontera spelare.. inga spelare i världen kommer höja sig eller bli bättre av att man trycka ner dem i skoskaften, oavsett om det sker inne i hallen eller ute på parkeringen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Dessutom funderar jag på hur de tänker. ..För ngenting blir bättre av att bua och konfrontera spelare.. inga spelare i världen kommer höja sig eller bli bättre av att man trycka ner dem i skoskaften, oavsett om det sker inne i hallen eller ute på parkeringen.