The great one: Paus nu, ser framför mig hur spelarna sitter med sina mobiler. Spelar wf, kollar på TikTok, knäpper nån selfie. Medans Ante och övriga ledare sitter i nåt fikarum och pratar v75 och semesterplaner
The great one: Instämmer. De där 6-7 nya spelarna räcker nog inte. 2 nya centrar måste in i allafall. Ersättare till Hanzl och sen hejdå till Lundin och in med annan center där.
Erik Andersson kan centra 4;e kedjan till rätt pris.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer