1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614966 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2678580

Sv: Apropå nånting...
JonteD: såklart! De förtjänar att spela kvar i hockeyallsvenskan!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
nila: Lilla farbrorn tackar för stödet från er!! O om jukurit förlorar då hoppas jag att deras tjeck att får hänga med hit plus att man kollar upp om de finns ngn möjlighet att Lodin går att få in med ett skohorn o om de går 😎🇺🇿 så ska han stå under skarp kontroll de är högsta prioritet men bara om då lägger jag in en vacker slant tillsammans med företaget som jag har jobbat åt (SCA) ja lägger dit tillsammans med företaget och min förra chef 200k💸💸

Sv: Apropå nånting...
FBK-publiken blir tokiga efter matchens tydligaste utvisning. Ren ynnest från domarn att det blev kvittat istället för 4 minuter PP för Rögle.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer