TIK_TIK: Hockeynews uppger under lördagskvällen att Viktor Lodin är överens med Färjestad, under förutsättningen att Oskarshamn åker ur SHL.
Parterna ska vara muntligen överens och kontraktet skrivs på om inget oförutsett sker. Skulle Oskarshamn bli kvar i SHL så ser dock Lodin ut att stanna, då han har ett år kvar på sitt kontrakt med klubben.
**** Då kan man ju undra : VILL han att Oskars blir kvar ???? ****
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...