OlliJanne: Det är synd att vi inte kunde slå ut Rögle för som Färjestad spelar nu tror jag att vi hade haft en bra chans att slå ut dom. De är inte speciellt bra nu samtidigt som Rögle har prickat formen och fått självförtroende av att slå ut oss. Samtidigt verkar Färjestads spel passa Rögles spel bra.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Nästa år då jävlar!