1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614989 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2679622

Sv: Apropå nånting...
Synct: Nej och lägg till att man skrev fel angående att Walli skulle han kontrakt till 25/26 med. Haha, så många delar i vår klubb som måste steppa upp och bli mer proffsiga.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{469}: Walli var en av säsongens absolut största besvikelser. Vet att ni varnade oss och sade att han aldrig kommer bli någonting annat än en gnuggare, men med tanke på att han fick betydligt mer istid hos oss, hoppades jag åtminstone att han skulle kunna slå fjolårets poängnotering. Känns därför väldigt rimligt att han lämnar.

Med det sagt, hade vi inte haft spelare som Sampo, Södergran, OP med flera på kontrakt, så hade jag kunnat tänka mig att behålla Walli som rollspelare (till rätt pris).

Däremot ställer jag mig lite frågan till ni gör ett jippo av detta. Att värva en spelare som inte erbjuds nytt kontrakt i MoDo och som dessutom har hånats av Timrå-supportrarna under hela säsongen, är ju inte direkt någon fräck värvningskupp. Nu framställs detta nästan som någon prestigevärvning

Sv: Apropå nånting...
drutten kan hålla sig till golf

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer