bar mofftak: Fast det är väl inte många som motsäger att vi saknade Wallis spelartyp den gågna säsongen?
För att citera Modano. Vi hade lite för många handväskor i laget..
Wallis styrka är att kunna driva upp spelet till offensiv zon, ofta hade han förmågan att driva mot mål och hitta avslut. Då tänker jag på senaste säsongen han spelade här.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
För att citera Modano. Vi hade lite för många handväskor i laget..
Wallis styrka är att kunna driva upp spelet till offensiv zon, ofta hade han förmågan att driva mot mål och hitta avslut.
Då tänker jag på senaste säsongen han spelade här.