{469}: ju mer ja tänker på de desto skönare känns de med en separation från hanzl. hanzl var gigant i kvalet mot dif å är en jätte duktig hockeyspelare. men han är typiskt en lyx lirare som inte är den som vänder matcher. märker man att han är loj i början på en match kommer han va ett sänke typ. tveksamt om vi kommer hitta nåt med samma silkeslena handleder men sett till vad han kostar kan vi säkert få något mer nytto ekonomiskt till LAGET
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
hanzl var gigant i kvalet mot dif å är en jätte duktig hockeyspelare. men han är typiskt en lyx lirare som inte är den som vänder matcher. märker man att han är loj i början på en match kommer han va ett sänke typ. tveksamt om vi kommer hitta nåt med samma silkeslena handleder men sett till vad han kostar kan vi säkert få något mer nytto ekonomiskt till LAGET