OlliJanne: vill höja ett förvsvarande finger för wedin och lander med. den sistnämnda stämde inte spelet för till o från och den förstnämnda har ju sina skador. men tycker de kämpade in i det sista och kommunicera med oss. didde var väll också en av få som faktiskt visa några känslo yttringar och tog i. tillsammans med fille såklart. finns säkert fler som gav sitt men det framgick inte så bra isf
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
tillsammans med fille såklart.
finns säkert fler som gav sitt men det framgick inte så bra isf