Nisse på Mon or: Lugnt. Utan att låta för taskig så hoppas man Jukurit ryker nästa match. Så man kan gå ut med Jokinen som ny tränare nån gång. Plus att presentera Nässén. 😁
{469}: "Lugnt. Utan att låta för taskig så hoppas man Jukurit ryker nästa match. Så man kan gå ut med Jokinen som ny tränare nån gång. Plus att presentera Nässén."
Jag hoppas Jokinen får så mycket erfarenhet som möjligt av ett långt slutspel som huvudcoach!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...