Synct: Ja det där var bara mitt uttråkade jag som talade, från en rätt trött inledning på silly. 🥸 (Och avslutning med som det ser ut, då jag inte tror vi landar in så mycket mer än det som florerat i media)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
(Och avslutning med som det ser ut, då jag inte tror vi landar in så mycket mer än det som florerat i media)