{469}: Sedan måste man fundera, Ante har fått mycket skit här men man kanske borde byta fystränare då det sitter mycket i orken idag, jag har ett par tips till ny fystränare isf.
Villervalla: Fast å andra sidan så var orken inget problem förra säsongen 22/23. Då var vi ofta starka i slutet av matcherna och heta i förlängningar. Vann ju varenda förlängning mot Örebro till exemempel. Jag tror Sandra har koll på grejerna.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...