Labban: Har väl inte låtit som att Lundin blir kvar enligt media i allafall. Inget erbjudande från Timrå än heller enligt agenten för nån dag sen. Så förhoppningsvis har de rätt. 🙏
Dags att gå skilda vägar nu. Dags att bli mer proffsiga. Vi kan inte vara en kompisklubb
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Dags att gå skilda vägar nu. Dags att bli mer proffsiga. Vi kan inte vara en kompisklubb