The great one: Jag håller med dig Med samma tankesätt skulle man annars tycka att ett eventuellt guld till Rögle skulle vara oförtjänt då de kom drygt 30 poäng efter i serien
Playout och slutspel är frikopplat från grundserien som är en resa påväg mot allvaret
Det är ju just det som gör ishockey så mkt roligare än tex fotboll som bara kör en rak serie typ
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Med samma tankesätt skulle man annars tycka att ett eventuellt guld till Rögle skulle vara oförtjänt då de kom drygt 30 poäng efter i serien
Playout och slutspel är frikopplat från grundserien som är en resa påväg mot allvaret
Det är ju just det som gör ishockey så mkt roligare än tex fotboll som bara kör en rak serie typ
Heja Oskars , ingen tycker om HV