Allt kan inte vara som förr och kommer inte heller att vara det. Om 20-30 år kommer t ex Växjö och Linköping vara lika klassiska som t ex Luleå och HV71 är idag. På 1960- och 1970-talet hade inte ens Timrå och Leksand hunnit bli klassiska. Sånt där tar tid. Till och med Oskarshamn kan bli klassiska om man ger dem några decennier 🙂
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Allt kan inte vara som förr och kommer inte heller att vara det. Om 20-30 år kommer t ex Växjö och Linköping vara lika klassiska som t ex Luleå och HV71 är idag. På 1960- och 1970-talet hade inte ens Timrå och Leksand hunnit bli klassiska. Sånt där tar tid. Till och med Oskarshamn kan bli klassiska om man ger dem några decennier 🙂