angeroath: Tycker det är fel att kalla den svåråtkomlig, bara att ta bilen buss eller taxi. Men kanske inget som direkt lockar efter ett restaurangbesök i stan. Men nu är den där den är och kommer ej flyttas, och även om den tillhör botten i SHL så är det en fin arena i allsvenskan.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Men kanske inget som direkt lockar efter ett restaurangbesök i stan.
Men nu är den där den är och kommer ej flyttas, och även om den tillhör botten i SHL så är det en fin arena i allsvenskan.