1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2683713

Sv: Apropå nånting...
DJAVULENSBRODRASKAP: men varför skulle man inte kunna va stolt timråit bara för att man inte bryr sig om walli? han spela här typ 2-3 säsonger fick inte stort förtroende o testa nån annanstans. tycke han mest gjort neutrala intervjuer hittar inte ens de där om bussar. ”skrutit vitt o brett”… han va väll rätt ödmjuk varför han valde som han gjorde o de va speltid? bara för att du är kränkt över detta vem är du att avgöra vem som är stolt timråit eller inte? de är inte så att han är en timrå fostrad kille och någon poster boy för klubben, då är de klart de blir känsligt.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...