Jag kan hålla med dig men jag tror många SHL klubbar suktar efter Klasens PP spel ifall DIF inte går upp, jag talar såklart inte för alla leksingar men skulle gärna se vad han kan bidra med i PP hos oss, han är fortfarande rejäl klass tycker jag
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jag kan hålla med dig men jag tror många SHL klubbar suktar efter Klasens PP spel ifall DIF inte går upp, jag talar såklart inte för alla leksingar men skulle gärna se vad han kan bidra med i PP hos oss, han är fortfarande rejäl klass tycker jag