{469}: Haha nu minns jag. Kom ihåg det som 8 - 0, nåja.
" – De spelar ju på ett sätt som jag skulle säga är lite halvfult, men det måste de ju också göra då vi är tio gånger bättre än vad de är. De försöker snacka ned oss och vi spelar vårt spel, säger han. "
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"
– De spelar ju på ett sätt som jag skulle säga är lite halvfult, men det måste de ju också göra då vi är tio gånger bättre än vad de är. De försöker snacka ned oss och vi spelar vårt spel, säger han.
"
hockeynews.se/nyheter/uppmarksammade-braket-onodigt-att-slass-mot-en-samre-spelare