Gewe: Sittplats får väl då steppa upp lite då, klacken har ju försökt inkluderat sittplats rätt många gånger senaste åren. I kvalet mot DIF och kvarten mot Örebro kokade det rejält.
{10473}: Ja klacken gör det jävligt bra dom är värda en bättre sittplats publik. Sen att det kokar under kval och slutspel är väll inte så konstigt, det är u det grundserien jag pratar om.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...