Rip Kirby: Välkommen Olli Jokinen! Som förväntat. Har en mycket bra känsla att detta blir väldigt bra.
”Motståndarna ska känna skräck när de kommer hit” – Jag vill att laget ska spela fort, vi ska ha snabba förflyttningar. Vi ska attackera direkt när vi har pucken och vi ska försvara direkt när vi inte har den. Vi ska ha en ”in your face style”, säger han
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
”Motståndarna ska känna skräck när de kommer hit”
– Jag vill att laget ska spela fort, vi ska ha snabba förflyttningar. Vi ska attackera direkt när vi har pucken och vi ska försvara direkt när vi inte har den. Vi ska ha en ”in your face style”, säger han
Gillar det skarpt!