puffe: Jo, Bosse Börjesson och Olle Nordin spelade i landslaget, även Raine Almqvist spelade i IFK men tror inte han spelade i landslaget när han spelade i IFK. Janne Eriksson hade IFK som moderklubb har jag för mig. IFK blev Svenska mästare i J19 eller vad det nu heter. De var riktigt på gång men den ekonomiska ballongen imploderade tyvärr.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...