1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2691582

Sv: Apropå nånting...
mattias - 74: Är det 6 av 8 finaler SAIK förlorat typ senaste 15 åren? Dom har ju verkligen en förmåga att inte nå ända fram trots sin klass. Om det blir final mot Rögle och Rögle kniper åt sig ett försprång vettfan hur SAIK kommer kunna hantera det mentalt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Greven: Skellefteå är ett lag som lever på sin skicklighet framåt. Blir de pressade kan de tappa allt. De har några Tunga pjäser som Lundberg och Granberg, annars mest "lirare" som ibland öppnar vida spjäll bakåt. Frågan är om Rögle orkar med deras fart framåt, dock är ju Rögle ruggigt starka framför mål så matchbilden kan ju se lite annorlunda ut.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...