Kapanen tror att det kan komma presentation av någon ny spelare denna veckan. Man avvaktar med EA och Edfeldt för att Olli ska få möjlighet att känna laget på pulsen och vad man behöver få in. Ca 3-4 (eller om det vare 2-3) spelare är klara redan som inte presenterats (men vi tror ju oss veta 3 iaf). I övrigt väldigt hemlighetsfull.
Edit: 7 försäsongsmatcher, ingen resa till Finland.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...