1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2691689

Sv: Apropå nånting...
Rico01: Kryper i kroppen att lyssna på Lindén (?) går så extremt sakta när han pratar. Har inte ST något bättre att slänga fram?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kapanen tror att det kan komma presentation av någon ny spelare denna veckan. Man avvaktar med EA och Edfeldt för att Olli ska få möjlighet att känna laget på pulsen och vad man behöver få in. Ca 3-4 (eller om det vare 2-3) spelare är klara redan som inte presenterats (men vi tror ju oss veta 3 iaf). I övrigt väldigt hemlighetsfull.

Edit: 7 försäsongsmatcher, ingen resa till Finland.

Edit 2: Kapanen är lugn gällande ekonomin.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...