1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2692421

Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: vet du, det önskar till och med en tröjnörd som jag själv. hoppas verkligen de som bestämmer lyssnar på er fans denna gången.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
dempa: Håller med föregående tallare. Varför har tallarna nedmonterats? Ganska cool symbol som man borde vara stolt över. Ni hade ju nån jävla rovfågel(örn kanske) ett tag, men för mej än ni Tallar. Nån i er organisation borde förstå detta, visst har ni uppvärmningströjor med tallar, men visa det på matchdräkterna

Sv: Apropå nånting...
dempa: ja tror majoriteten är stor för att ha klubbloggan istället för TIMRÅ.
Nu är man ju färgad såklart men tycker Timrå har en av dom snyggare loggorna som tyvärr göms undan.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer