dempa: Håller med föregående tallare. Varför har tallarna nedmonterats? Ganska cool symbol som man borde vara stolt över. Ni hade ju nån jävla rovfågel(örn kanske) ett tag, men för mej än ni Tallar. Nån i er organisation borde förstå detta, visst har ni uppvärmningströjor med tallar, men visa det på matchdräkterna
dempa: ja tror majoriteten är stor för att ha klubbloggan istället för TIMRÅ. Nu är man ju färgad såklart men tycker Timrå har en av dom snyggare loggorna som tyvärr göms undan.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer